نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مربیان علوم کامپیوتر به طور کلی به سم سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان آموزش برنامه‌نویسی با استفاده از زبان‌های ساده‌تر روز بر این فرض گرایش پیدا کرده‌اند.

که دانش آموزان بیشتر از آنها استقبال کنند. اما آیا دانش آموزان

منافع بلند مدت واقعاً با این رویکرد تأمین می شود؟ آیا استفاده از زبان های به اصطلاح ساده تر برای آموزش برنامه نویسی به اندازه آموزش نیست

آهنگسازی جدی با بانجو؟ حتی اساسی تر،

منظور ما از آموزش برنامه نویسی چیست سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ؟ مهم کاوش است

این مسائل با توجه به نقش مهمی که نرم افزار در تمام جنبه ها ایفا می کند

وجود انسان امروز

1. معرفی

همانطور که زبان های طبیعی لنگر تفکر انسان هستند، زبان های برنامه نویسی نیز

درک ما از دنیای محاسبات را ثابت کند. بنابراین اگر می خواهید پتانسیل و محدودیت های سیستم های هوشمند آینده را درک کنید،

ابتدا باید با واژگان اولیه چنین سیستم هایی کنار بیایید. اگرچ سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ه سطوح انتزاع زیادی در این واژگان وجود دارد، اما در پایه آن وجود دارد

ریشه در اسم ها، افعال و سایر معیارهای برنامه نویسی دارد

زبانها.1

با توجه به اهمیت زبان های برنامه نویسی، می توان چنین فکر کرد

آنها محورهای ارائه دوره های آموزشی ما خواهند بود

نهادها متأسفانه اغلب اینطور نیست. آموزش یک زبان برنامه نویسی - آنطور که واقعاً باید آموزش داده شود - نیز در نظر گرفته می شود

 البته این درست است که هر مؤسسه‌ای که خدمات رایانه‌ای را ارائه می‌دهد

آموزش و پرورش برنامه نویسی را به شکلی یاد می دهد. در یک انتهای

ما موسسات آموزشی داریم که سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  دانش آموزان را با آنها شروع می کنند

زبان هایی مانند C و سپس گام به گام مهارت برنامه نویسی را ایجاد کنید

به زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی سطح بالاتر. در انتهای دیگر

ما موسسات آموزشی داریم که کمترین مسیر را طی می کنند

مقاومت و آموزش برنامه نویسی از طریق زبانی که اساتید

این باور برای دانش آموزان کمترین مشکل خواهد بود.

این مؤسسات آموزشی اخیر هستند که بلافاصله به این موضوع پرداختند

جاوا زمانی که برای اولین بار چندین سال پیش در صحنه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ظاهر شد. استادان به نحو ساده جاوا (بدون اشاره گر) علاقه داشتند و تصمیم گرفتند

این زبان برای آشنایی دانش آموزان با برنامه نویسی و برای

توضیح مفاهیم در ساختار داده، ساختارهای کنترل، طراحی رابط کاربری گرافیکی و غیره. من معتقدم که این موسسات مسئول تعداد زیادی از برنامه نویسان هستند.

امروزه که از پرداختن به مسائل واقعی برنامه نویسی نیز وحشت دارند

اغلب شامل نشت حافظه، سرریز بافر، مشکلات  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان همزمانی، مدیریت استثنا در زمان اجرا، مسائل بهینه سازی عملکرد، اشکال زدایی، تست،

و غیره.

2 آموزش برنامه نویسی به چه معناست؟

تا حدود 25 سال پیش، این سوال بی مورد بود. در طول گذشته

ربع قرن، دنیای محاسبات و برنامه نویسی چنین شده است

متنوع و متنوع که دیگر نمی توان به راحتی تعریف کرد که چه چیزی را تشکیل می دهد

مهارت های اصلی برنامه نویسی در حالی که امروزه تقریباً همه افرادی که دارای مدرک علوم یا مهندسی هستند - و بسیاری با سایر مدارک تحصیلی نیز - یاد می گیرند

برنامه‌نویسی رایانه‌ها به یک شکل یا دیگر، بسیار رایج است

مهندسین و دانشمندان فارغ التحصیل که صلاحیت برنامه نویسی آنها محدود است

به اسکریپت نویسی در Matlab و سایر زبان های مشابه. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  در صورتی که خواننده فکر کند

بدانید که این وضعیت به مدارس غیر کامپیوتری محدود می شود

که در حال حاضر بسیاری از مدارس CS وجود دارد که در آن بیشتر مهارت های برنامه نویسی وجود دارد

به زبان جاوا یا زبان ساده دیگری منتشر می شوند.

بدیهی است که منظور من این نیست که با هیچ گونه وسعت تخیل به آن اشاره کنم

زبان های برنامه نویسی مانند Matlab و زبان های برنامه نویسی مانند جاوا این کار را نمی کنند

سزاوار مکانی زیر آفتاب اینها همه زبانهای عالی هستند - همانطور که ثابت شده است

با استقبالی که از آنها در بازار شده است.

برای من، آموزش برنامه نویسی در محیط دانشگاه به این معنی است که اول و

مهمتر از همه، آموزش نحوه تعامل با یک ماشین محاسباتی و نحوه برخورد

با همه شگفتی‌هایی که یک ماشین می‌تواند به سمت شما بیاورد - به‌رغم

در دسترس بودن زبان هایی که قادر به جداسازی برنامه نویس از بسیاری هستند

2

از آن شگفتی ها در حالی که ممکن است ایجاد یک آگهی تجاری منطقی باشد

برنامه با استفاده از زبانی که دارای ایمنی نوع، بررسی محدوده و زباله است

مجموعه ای که در آن تعبیه شده است، اینها دقیقاً ویژگی هایی هستند که یک زبان را می سازند

به عنوان رسانه اولیه برای آموزش برنامه نویسی نامناسب است.

به طور خاص تر، آموزش برنامه نویسی البته به معنای آموزش است

ساختارهای کنترل اولیه یک زبان و ساختارهای داده ای که به ما اجازه می دهد

برای حل مشکلات مختلف ایجاد کنید. اما آموزش برنامه نویسی در هسته آن

همچنین باید شامل هنر و علم اجرای استراتژی های کارآمد برای

مدیریت حافظه، برای نوشتن کنترل کننده های سیگنال  Programming teaching sites for children به طوری که یک برنامه بتواند با سیستم عامل تعامل داشته باشد، برای ورودی



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 متفاوت است اگر قبلاً به استفاده از Python اشاره کرده ایم، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می توانیم توضیح دهیم که جاوا بیشتر برای ایجاد برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. همه کودکان امروز با برنامه های موبایل آشنا هستند: آنها دوست دارند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه را بسازند، حتی اگر یک برنامه تلفن همراه بسیار ساده باشد.

 

HTML

HTML یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی است  آموزش برنامه نویسی برای کودکان زیرا از آن برای ایجاد وب سایت ها و ابرمتن ها (همراه با سایر زبان ها) استفاده می شود. این زبان برای یادگیری آسان در نظر گرفته نمی شود، اما برای یادگیری کد در سن 10 سالگی در حال حاضر مناسب است! وقتی دانش‌آموزان در سنین جوانی شروع به یادگیری کدنویسی با HTML می‌کنند، می‌توانند از برچسب‌ها برای نمایش متفاوت محتوا، اتصال صفحات و ایجاد ابرمتن‌های کوچک استفاده کنند. این مهارت ها با رشد و پیشرفت بیشتر به آنها کمک خواهد کرد.

 

CSS

HTML امروزه به ندرت به تنهایی برای ایجاد وب سایت استفاده  آموزش برنامه نویسی برای کودکان می شود. CSS معمولا در کنار HTML استفاده می شود. CSS نیز با وجود اینکه یک زبان برنامه نویسی پیشرفته به حساب می آید، در سنین بسیار پایین (حدود 10 سالگی) قابل یادگیری است. کودکان می توانند شروع به یادگیری اصول CSS کنند تا در هنگام شروع ایجاد وب سایت نسبت به بزرگسالان مشکل کمتری داشته باشند.

 

آموزش کدنویسی برای بچه ها را کجا پیدا کنیم؟

محاسبات و فناوری در حال تبدیل شدن به دروس مدرسه هستند، درست مانند ریاضیات و انگلیسی. با این حال، برنامه های مدرسه معمولاً آنقدر پیشرفته نیستند که به کودک اجازه دهند اصول برنامه نویسی را بیاموزند. پس کجا می توانید درس های کدنویسی برای بچه ها را در خارج از مدرسه پیدا کنید؟ همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، اینترنت می‌تواند به شما کمک کند: دوره‌های کدنویسی آنلاین زیادی وجود دارد، و در میان آنها، بسیاری از آنها را آموزش برنامه نویسی برای کودکان  خواهید یافت که برای کودکان مناسب هستند. با این حال، هنگام مرور دوره‌های کدنویسی آنلاین، مطمئن شوید که این دوره به طور خاص برای کودکان طراحی شده است: رویکرد یادگیری کدنویسی برای بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است، و یک کودک می‌تواند در تکمیل یک دوره برنامه‌نویسی آنلاین برای بزرگسالان با مشکلات زیادی مواجه شود. بنابراین، برای جلوگیری از هدر دادن پول خود، به دنبال کلاس های برنامه نویسی آنلاین برای کودکان در این سیستم عامل ها باشید:

 

Code.org: این پلت فرمی از وب سایت های رایگان پر از آموزش است.

Swift Playgrounds: یک برنامه iOS که مفاهیم کدنویسی را از طریق پازل آموزش می دهد

شهر الگوریتم: این اپلیکیشن برای اندروید است که به آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کودکان اجازه می دهد از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

Tynker: این مناسب ترین برای کودکان بسیار کوچک است.

کدگذاری سافاری: برای کودکان کوچک نیز مناسب است.

نکته پاداش: چگونه یک برنامه کدنویسی برای کودکان بسازیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید بستری برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان فراهم کنید، بهترین راه حل ایجاد یک برنامه کدنویسی برای کودکان است. بچه‌ها عاشق بازی با تلفن‌های هوشمن آموزش برنامه نویسی برای کودکان د والدین خود هستند و از اینکه به آنها اجازه داده می‌شود وقت خود را روی یک برنامه صرف کنند، بدون اینکه بدانند در حال یادگیری کدنویسی هستند، خوشحال خواهند شد. AppMaster.io پلتفرمی است که می‌تواند کار شما را به عنوان یک توسعه‌دهنده آسان‌تر کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اپلیکیشن یادگیری کد را در اختیا آموزش برنامه نویسی برای کودکان ر کودکان قرار دهید و بودجه خود را به حداکثر برسانید!

 

اشتراک گذاری

 

 

 

کنید

به کاوش در دنیای اعلان‌های فشاری در برنامه‌های وب پیشرو (PWA) بپردازید. این راهنما شما را از طریق فرآیند راه اندازی، از جمله ادغام با پلتفرم پر ویژگی AppMaster.io راهنمایی می کند.

آموزش

APP BUILDER

برنامه وب

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

تاریخ

9 مه 2024

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

قدرت شخصی‌سازی هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های ساخت اپلیکیشن بدون کد کاوش کنید. بیاموزید که چگونه AppMaster از هوش مصنوعی برای شخصی سازی برنامه هTeaching programming for children ا، بهبود تعامل کاربر و نتایج کسب و کار استفاده می کند.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 متفاوت است اگر قبلاً به استفاده از Python اشاره کرده ایم، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می توانیم توضیح دهیم که جاوا بیشتر برای ایجاد برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. همه کودکان امروز با برنامه های موبایل آشنا هستند: آنها دوست دارند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه را بسازند، حتی اگر یک برنامه تلفن همراه بسیار ساده باشد.

 

HTML

HTML یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی است  آموزش برنامه نویسی برای کودکان زیرا از آن برای ایجاد وب سایت ها و ابرمتن ها (همراه با سایر زبان ها) استفاده می شود. این زبان برای یادگیری آسان در نظر گرفته نمی شود، اما برای یادگیری کد در سن 10 سالگی در حال حاضر مناسب است! وقتی دانش‌آموزان در سنین جوانی شروع به یادگیری کدنویسی با HTML می‌کنند، می‌توانند از برچسب‌ها برای نمایش متفاوت محتوا، اتصال صفحات و ایجاد ابرمتن‌های کوچک استفاده کنند. این مهارت ها با رشد و پیشرفت بیشتر به آنها کمک خواهد کرد.

 

CSS

HTML امروزه به ندرت به تنهایی برای ایجاد وب سایت استفاده  آموزش برنامه نویسی برای کودکان می شود. CSS معمولا در کنار HTML استفاده می شود. CSS نیز با وجود اینکه یک زبان برنامه نویسی پیشرفته به حساب می آید، در سنین بسیار پایین (حدود 10 سالگی) قابل یادگیری است. کودکان می توانند شروع به یادگیری اصول CSS کنند تا در هنگام شروع ایجاد وب سایت نسبت به بزرگسالان مشکل کمتری داشته باشند.

 

آموزش کدنویسی برای بچه ها را کجا پیدا کنیم؟

محاسبات و فناوری در حال تبدیل شدن به دروس مدرسه هستند، درست مانند ریاضیات و انگلیسی. با این حال، برنامه های مدرسه معمولاً آنقدر پیشرفته نیستند که به کودک اجازه دهند اصول برنامه نویسی را بیاموزند. پس کجا می توانید درس های کدنویسی برای بچه ها را در خارج از مدرسه پیدا کنید؟ همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، اینترنت می‌تواند به شما کمک کند: دوره‌های کدنویسی آنلاین زیادی وجود دارد، و در میان آنها، بسیاری از آنها را آموزش برنامه نویسی برای کودکان  خواهید یافت که برای کودکان مناسب هستند. با این حال، هنگام مرور دوره‌های کدنویسی آنلاین، مطمئن شوید که این دوره به طور خاص برای کودکان طراحی شده است: رویکرد یادگیری کدنویسی برای بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است، و یک کودک می‌تواند در تکمیل یک دوره برنامه‌نویسی آنلاین برای بزرگسالان با مشکلات زیادی مواجه شود. بنابراین، برای جلوگیری از هدر دادن پول خود، به دنبال کلاس های برنامه نویسی آنلاین برای کودکان در این سیستم عامل ها باشید:

 

Code.org: این پلت فرمی از وب سایت های رایگان پر از آموزش است.

Swift Playgrounds: یک برنامه iOS که مفاهیم کدنویسی را از طریق پازل آموزش می دهد

شهر الگوریتم: این اپلیکیشن برای اندروید است که به آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کودکان اجازه می دهد از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

Tynker: این مناسب ترین برای کودکان بسیار کوچک است.

کدگذاری سافاری: برای کودکان کوچک نیز مناسب است.

نکته پاداش: چگونه یک برنامه کدنویسی برای کودکان بسازیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید بستری برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان فراهم کنید، بهترین راه حل ایجاد یک برنامه کدنویسی برای کودکان است. بچه‌ها عاشق بازی با تلفن‌های هوشمن آموزش برنامه نویسی برای کودکان د والدین خود هستند و از اینکه به آنها اجازه داده می‌شود وقت خود را روی یک برنامه صرف کنند، بدون اینکه بدانند در حال یادگیری کدنویسی هستند، خوشحال خواهند شد. AppMaster.io پلتفرمی است که می‌تواند کار شما را به عنوان یک توسعه‌دهنده آسان‌تر کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اپلیکیشن یادگیری کد را در اختیا آموزش برنامه نویسی برای کودکان ر کودکان قرار دهید و بودجه خود را به حداکثر برسانید!

 

اشتراک گذاری

 

 

 

کنید

به کاوش در دنیای اعلان‌های فشاری در برنامه‌های وب پیشرو (PWA) بپردازید. این راهنما شما را از طریق فرآیند راه اندازی، از جمله ادغام با پلتفرم پر ویژگی AppMaster.io راهنمایی می کند.

آموزش

APP BUILDER

برنامه وب

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

تاریخ

9 مه 2024

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

قدرت شخصی‌سازی هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های ساخت اپلیکیشن بدون کد کاوش کنید. بیاموزید که چگونه AppMaster از هوش مصنوعی برای شخصی سازی برنامه هTeaching programming for children ا، بهبود تعامل کاربر و نتایج کسب و کار استفاده می کند.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه کار می کند و به مسائلی که  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به شما مربوط می شود اشاره کنید. Common Sense Media نظراتی ارائه می دهد که به شما کمک می کند پلتفرم هایی را برای تست درایو به عنوان خانواده انتخاب کنید.

 

کنجکاوی و تفکر انتقادی را تشویق کنید. فرزندان خود هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  را به چالش بکشید تا به دنبال نشانه هایی از جانبداری در محتوای آنلاین باشند. برای مثال، می‌توانید با تشخیص چیزهایی که واقعی به نظر می‌رسند در مقابل چیزهایی که به نظر جعلی هستند، یک بازی بسازید. از بچه ها بپرسید که فکر می کنند اطلاعات یا تصاویر از کجا آمده است. آیا شخص، شرکت یا گروهی که آنها را به اشتراک می گذارد، هدفی در ذهن دارد؟ چه دلایلی برای اعتماد (یا عدم اعتماد) به فرستنده داریم؟

 

در مورد سرقت ادبی صحبت کنید. در زمانی که هر کسی می‌تواند محتوا را برش داده و آن را بچسباند و آن را به عنوان مال خود منتشر کند، بچه‌ها باید مفهوم کار اصلی را درک کنند. توضیح دهید که چگونه آنها می توانند از اطلاعات آنلاین به عنوان نقطه پرش برای تفکر خود استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که آنها درک  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می کنند که کپی کردن یا ارائه کلمات، تصاویر و ایده های دیگران بدون اعتبار دادن به آنها اشتباه است (و اغلب غیرقانونی). همانطور که بچه ها رشد می کنید به گفتگو ادامه دهید.

آینده هوش مصنوعی و محافظت از کودکان

ما راه درازی در پی بردن به مزایای هوش مصنوعی داریم و در عین حال از فرزندان خود در برابر خطراتی که ممکن است ایجاد کند محافظت کنیم. نرده‌های محافظی که ما به آن نیاز داریم باید منعکس‌کننده قدرت فوق‌العاده هوش مصنوعی برای شکل‌دهی به زندگی روزمره ما باشد.

 

گفت‌وگوی مداوم باید خانواده‌ها را با مدارس، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، سازمان‌های ورزشی و هنری و سایر سازمان‌های اجتماعی گرد هم آورد، بنابراین ما می‌توانیم به بچه‌ها کمک کنیم  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از هوش مصنوعی بهره ببرند و در عین حال آسیب‌های احتمالی آن را به حداقل برسانیم.

 

اطلاعات بیشتر

برنامه رسانه خانواده AAP

 

ویدئو: 5 نکته برای صحبت با فرزندانتان در مورد هوش مصنوعی (رسانه های عقل سلیم)

 

درباره دکتر مونزر

Tiffany Munzer، MD، FAAP یک متخصص اطفال رشدی-رفتاری و محقق رسانه های دیجیتال در دانشگاه میشیگان است. دکتر مونزر مدرک پزشکی خود را از کالج پزشکی دانشگاه آریزونا گرفت و دوره دستیاری و فلوشیپ کودکان را در دانشگاه میشیگان به پایان رساند. او عضو کمیته اجرایی شورای رسانه و ارتباطات AAP است. آخرین کار او به بررسی این موضوع پرداخته است که چگونه این بیماری همه گیر به تجربیات رسانه های دیجیتال هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خانواده ها شکل داده است.

 

 

آخرین به روز رسانی 4/30/2024

منبع آکادمی آمریکایی اطفال شورای ارتباطات & رسانه (کپی رایت © 2024)

اطلاعات موجود در این وب سایت نباید ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه عنوان جایگزینی برای مراقبت های پزشکی و توصیه های پزشک اطفال شما استفاده شود. ممکن است تغییراتی در درمان وجود داشته با Artificial intelligence in plain language for children شد که پزشک اطفال شما ممکن است بر اساس حقایق و شرایط فردی توصیه کند.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 هوش مصنوعی در آن است؟

هوش مصنوعی (AI) رشته ای از علوم کامپیوتر است که به  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان حل مشکلات شناختی که معمولاً با هوش انسانی مرتبط است، مانند یادگیری، خلق و تشخیص تصویر اختصاص داده شده است. سازمان‌های مدرن حجم زیادی از داده‌ها را از منابع مختلف مانند حسگرهای هوشمند، محتوای تولید شده توسط انسان، ابزارهای نظارتی و گزارش‌های سیستم جمع‌آوری می‌کنند. هدف با هوش مصنوعی ایجاد سیستم های خودآموزی است که از داده ها معنا می گیرند. سپس، هوش مصنوعی می‌تواند این دانش را برای حل مشکلات جدید به روش‌هایی شبیه انسان به کار گیرد. به عنوان مثال، فناوری هوش مصنوعی می تواند به طور معناداری به مکالمات انسانی پاسخ دهد، تصاویر و متن اصلی ایجاد کند و بر اساس ورودی داده های بلادرنگ تصمیم بگیرد. سازمان شما می تواند قابلیت های هوش مصنوعی را در هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  برنامه های شما ادغام کند تا فرآیندهای تجاری را بهینه کند، تجربیات مشتری را بهبود بخشد و نوآوری را تسریع بخشد.

 

فناوری هوش مصنوعی چگونه توسعه یافت؟

در مقاله اصلی آلن تورینگ از سال 1950، "ماشین‌های محاسباتی و هوش"، او به این موضوع پرداخت که آیا ماشین‌ها می‌توانند فکر کنند یا خیر. تورینگ در این مقاله ابتدا اصطلاح هوش مصنوعی را ابداع کرد و آن را به عنوان یک مفهوم نظری و فلسفی ارائه کرد.

 

بین سال‌های 1957 و 1974، پیشرفت‌های محاسباتی به رایانه‌ها  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان اجازه داد تا داده‌های بیشتری را ذخیره کرده و سریع‌تر پردازش کنند. در این دوره، دانشمندان الگوریتم‌های یادگیری ماشینی (ML) را توسعه دادند. پیشرفت در این زمینه، آژانس هایی مانند آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (دارپا) را به ایجاد صندوقی برای تحقیقات هوش مصنوعی سوق داد. در ابتدا، هدف اصلی این تحقیق کشف این بود که آیا رایانه ها می توانند زبان گفتاری را رونویسی و ترجمه کنند.

 

در طول دهه 1980، افزایش بودجه در دسترس و گسترش ابزار الگوریتمی دانشمندان مورد استفاده در هوش مصنوعی، توسعه را ساده کرد. دیوید روملهارت و جان هاپفیلد مقالاتی در مورد تکنیک های یادگیری عمیق منتشر کردند که نشان می داد رایانه ها می توانند از تجربه بیاموزند.

 

از سال 1990 تا اوایل دهه 2000، دانشمندان به بسیاری از اهداف اصلی هوش مصنوعی، مانند شکست دادن قهرمان شطرنج جهان دست یافتند. با داده‌های محاسباتی و قدرت پردازش بیشتر در عصر مدرن نسبت به دهه‌های گذشته، تحقیقات هوش مصنوعی اکنون رایج‌تر و در دسترس‌تر شده است. این به سرعت در حال تبدیل شدن به هوش عمومی مصنوعی است تا نرم افزار بتواند وظایف پیچیده ای را انجام دهد. نرم‌افزار می‌تواند وظایفی را که قبلاً  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به انسان محدود می‌شد، ایجاد کند، تصمیم بگیرد و یاد بگیرد.

 

مزایای هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که طیف وسیعی از مزایای را به صنایع مختلف ارائه دهد.

 

مشکلات پیچیده را حل کنید

فناوری هوش مصنوعی می تواند از ML و شبکه های یادگیری  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان عمیق برای حل مشکلات پیچیده با هوش انسان مانند استفاده کند. هوش مصنوعی می تواند اطلاعات را در مقیاس پردازش کند - مواجهه با الگوها، شناسایی اطلاعات و ارائه پاسخ. شما می توانید از هوش مصنوعی برای حل مشکلات در زمینه های مختلفی مانند تشخیص تقلب، تشخیص پزشکی و تجزیه و تحلیل تجاری استفاده کنید.

 

افزایش بهره وری کسب و کار

برخلاف انسان‌ها، فناوری هوش مصنوعی می‌تواند 24/7 بدون کاهش نرخ هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  عملکرد کار کند. به عبارت دیگر، هوش مصنوعی می تواند کارهای دستی را بدون خطا انجام دهد. می‌توانید به هوش مصنوعی اجازه دهید روی کارهای تکراری و خسته‌کننده تمرکز کند، بنابراین می‌توانید از منابع انسانی در سایر زمینه‌های کسب‌وکار استفاده کنید. هوش مصنوعی می تواند حجم کاری کارکنان را کاهش دهد و در عین حال همه وظایف مرتبط با کسب و کار را ساده کند.

 

تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید

هوش مصنوعی می تواند از ML برای تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده ها سریعتر از هر انسانی در مقایسه استفاده کند. پلتفرم های هوش مصنوعی می توانند روندها را شناسایی کنند، داده ها را تجزیه و تحلیل کنند و راهنمایی ارائه دهند. با پیش‌بینی داده‌ها، هوش مصنوعی می‌تواند به پیشنهاد بهترین مسیر آینده کمک کند.

 

فرآیندهای کسب و کار را خودکار کنید

شما می توانید هوش مصنوعی را با ML آموزش دهید تا وظایف را دقیق و سریع انجام دهید. این می‌تواند با خودکار کردن بخش‌هایی از کسب‌وکار که کارمندان با آن‌ها مشکل دارند یا خسته‌کننده می‌شوند، کارایی عملیاتی را افزایش دهد. به همین ترتیب، می‌توانید از اتوماسیون هوش مصنوعی برای آزاد کردن منابع کارکنان برای کارهای پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر استفاده کنید.

 

 

 

کاربردهای عملی هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی کاربردهای گسترده ای دارد. اگرچه فهرست هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  جامعی نیست، اما در اینجا مجموعه‌ای از نمونه‌ها وجود دارد که موارد استفاده متنوع از هوش مصنوعی را برجسته می‌کند.

 

پردازش هوشمند اسناد

پردازش هوشمند اسناد (IDP) فرمت های سند بدون ساختار را به داده های قابل استفاده تبدیل می کند. به عنوان مثال، اسناد تجاری مانند ایمیل ها، تصاویر و فایل های PDF را به اطلاعات ساختاریافته تبدیل می کند. IDP از فناوری‌های هوش مصنوعی مانند پردازش زبان طبیعی (NLP)، یادگیری عمیق و بینایی رایانه‌ای برای استخراج، طبقه‌بندی و اعتبارسنجی داده‌ها استفاده می‌کند.

 

به عنوان مثال، HM Land Registry (HMLR) عناوین دارایی را برای بیش از 87 درصد از انگلستان و ولز اداره می کند. کارکنان پرونده HMLR اسناد حقوقی پیچیده مربوط به معاملات ملک را مقایسه و بررسی می کنند. این سازمان یک برنامه کاربردی هوش مصنوعی را برای مقایسه خودکار اسناد به کار برد که زمان بررسی را تا 50 درصد کاهش داد و فرآیند تأیید انتقال اموال را افزایش داد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه استفاده HMLR از Amazon Textract را بخوانید.

 

نظارت بر عملکرد برنامه

نظارت بر عملکرد برنامه (APM) فرآیند استفاده از ابزارهای نArtificial intelligence in plain language for children رم افزاری و داده های تله متری برای نظارت بر عملکرد است.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بازنمایی دانش و مهندسی دانش[20] به برنامه‌های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان این امکان را می‌دهد تا به سؤالات هوشمندانه پاسخ دهند و درباره حقایق دنیای واقعی استنباط کنند. بازنمایی دانش رسمی در نمایه‌سازی و بازیابی مبتنی بر محتوا، [21] تفسیر صحنه، [22] پشتیبانی تصمیم‌گیری بالینی، [23] کشف دانش (استنتاج «جالب» و عملی از پایگاه‌های داده بزرگ) [24] و سایر زمینه‌ها استفاده می‌شود. [25]

 

پایگاه دانش مجموعه ای از دانش است که به شکلی نمایش داده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  می شود که می تواند توسط یک برنامه استفاده شود. هستی شناسی مجموعه ای از اشیاء، روابط، مفاهیم و ویژگی هایی است که توسط یک حوزه خاص از دانش استفاده می شود.[26] پایگاه‌های دانش باید چیزهایی مانند اشیاء، ویژگی‌ها، مقوله‌ها و روابط بین اشیاء را نشان دهند؛ [27] موقعیت‌ها، رویدادها، حالات و زمان؛ [28] علل و معلول‌ها؛ [29] دانش در مورد دانش (آنچه در مورد آنچه می‌دانیم. دیگران می‌دانند)؛ [30] استدلال پیش‌فرض (چیزهایی که انسان‌ها فرض می‌کنند درست است تا زمانی که به طور متفاوت به آن‌ها گفته شود و حتی زمانی که حقایق دیگر در حال تغییر هستند صادق خواهند ماند)؛ [31] و بسیاری از جنبه‌ها و حوزه‌های دانش دیگر.

 

از جمله دشوارترین مشکلات در بازنمایی دانش، گستردگی دانش عام (مجموعه حقایق اتمی که افراد عادی می دانند بسیار زیاد است) و شکل فرعی نمادین اکثر دانش عام (بسیاری از آنچه که مردم می دانند نیست) است. به عنوان «واقعیات» یا «گزاره‌هایی» که می‌توانستند به صورت شفاهی بیان کنند.[19] همچنین دشواری کسب دانش، مشکل کسب دانش برای کاربردهای هوش مصنوعی وجود دارد.[c]

 

برنامه ریزی و تصمیم گیری

«عامل» هر چیزی است که در جهان درک می کند و اقداماتی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  انجام می دهد. یک عامل منطقی اهداف یا ترجیحاتی دارد و اقداماتی را برای تحقق آنها انجام می دهد.[d][35] در برنامه ریزی خودکار، عامل هدف خاصی دارد.[36] در تصمیم‌گیری خودکار، عامل دارای اولویت‌هایی است - برخی موقعیت‌ها وجود دارند که ترجیح می‌دهند در آن قرار بگیرند و برخی موقعیت‌ها سعی در اجتناب از آن دارند. عامل تصمیم گیرنده به هر موقعیت عددی را اختصاص می دهد (به نام "مفید") که میزان ترجیح عامل را اندازه می گیرد. برای هر اقدام ممکن، می‌تواند «فایده مورد انتظار» را محاسبه کند: سودمندی همه نتایج ممکن عمل، وزن‌دهی به احتمال وقوع نتیجه. سپس می‌تواند اقدامی را با حداکثر ابزار مورد انتظار انتخاب کند.[37]

 

در برنامه‌ریزی کلاسیک، عامل دقیقاً می‌داند که هر عملی  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان چه تأثیری خواهد داشت.[38] با این حال، در اغلب مشکلات دنیای واقعی، عامل ممکن است در مورد موقعیتی که در آن قرار دارد مطمئن نباشد ("ناشناخته" یا "غیر قابل مشاهده" است) و ممکن است به طور قطع نداند که پس از هر اقدام ممکن چه اتفاقی خواهد افتاد (اینطور نیست. "جبرگرا"). باید با حدس احتمالی اقدامی را انتخاب کند و سپس وضعیت را مجدداً ارزیابی کند تا ببیند آیا عمل مؤثر بوده است.[39]

 

در برخی مشکلات، ترجیحات عامل ممکن است نامشخص باشد، به خصوص اگر عوامل یا انسان های دیگری درگیر باشند. اینها را می توان آموخت (مثلاً با یادگیری تقویتی معکوس)، یا عامل می تواند به دنبال اطلاعاتی برای بهبود ترجیحات خود باشد.[40] نظریه ارزش اطلاعات را می توان برای سنجش ارزش اقدامات اکتشافی یا تجربی استفاده کرد.[41] فضای اقدامات و موقعیت‌های احتمالی آینده معمولاً به طور غیرقابل حلی بزرگ است، بنابراین عوامل باید اقد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان اماتی را انجام دهند و موقعیت‌ها را ارزیابی کنند در حالی که مطمئن نیستند که نتیجه چه خواهد بود.

 

یک فرآیند تصمیم مارکوف دارای یک مدل انتقال است که احتمال تغییر وضعیت را توسط یک عمل خاص به روشی خاص و یک تابع پاداش که سود هر حالت و هزینه هر اقدام را تامین می‌کند را توصیف می‌کند. یک سیاست یک تصمیم را با هر ایالت ممکن مرتبط می کند. این خط مشی می تواند محاسبه شود (به عنوان مثال، با تکرار)، اکتشافی باشد، یا می توان آن را آموخت.[42]

 

تئوری بازی رفتار منطقی عوامل متقابل چندگانه را توصیف می‌کند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  و در برنامه‌های هوش مصنوعی که تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند که عوامل دیگر را درگیر می‌کنند، استفاده می‌شود.[43]

 

یادگیری

یادگیری ماشینی مطالعه برنامه هایی است که می تواند عملکرد خود را در یک کار معین به طور خودکار بهبود بخشد.[44] از ابتدا بخشی از هوش مصنوعی بوده است.[e]

 

انواع مختلفی از یادگیری ماشین وجود دارد. یادگیری بدون نظارت جریانی از داده ها را تجزیه و تحلیل می کند و الگوها را می یابد و بدون هیچ راهنمایی دیگری پیش بینی می کند.[47] یادگیری نظارت شده به انسان نیاز دارد که ابتدا داده های ورودی را برچسب گذاری کند، و در دو نوع اصلی وجود دارد: طبقه بندی (که در آن برنامه باید یاد بگیرد که ورودی به کدام دسته تعلق دارد) و رگرسیون (که در آن برنامه باید تابع عددی را بر اساس ورودی عددی استنتاج کند. ).[48]

 

در یادگیری تقویتی، عامل برای پاسخ های خوب پاداش و برای پاسخ  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان های بد مجازات می شود. عامل یاد می گیرد که پاسخ هایی را انتخاب کند که به عنوان "خوب" طبقه بندی می شوند.[49] یادگیری انتقالی زمانی است که دانش به دست آمده از یک مسئله بر روی یک مسئله جدید اعمال شود.[50] یادگیری عمیق نوعی از یادگیری ماشینی است که ورودی ها را از طریق شبکه های عصبی مصنوعی الهام گرفته از بیولوژیکی برای همه ا Artificial intelligence in plain language for children ین انواع یادگیری اجرا می کند.[51]

 

تئوری یادگیری محاسباتی می تواند یادگیرندگان را از طریق محاسباتی ارزیابی کند



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ets با ورودی های با ابعاد بالا است، اما ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه دلیل پیچیدگی آنها به مقدار قابل توجهی از قدرت محاسباتی و آموزش گسترده نیاز دارد.

 

نمونه هایی از هوش مصنوعی

پس هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد؟ اکثر مردم از طریق بلندگوهای هوشمند و دستیارهای تلفن هوشمند مانند سیری و الکسا با آن آشنا هستند، اما فناوری جدید هوش مصن هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان وعی به طور مداوم زندگی ما را از بسیاری جهات دیگر آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند.

 

در اینجا چند نمونه از کاربردهای هوش مصنوعی آورده شده است:

 

هوش مصنوعی مراقبت های بهداشتی می تواند حجم وسیعی از داده های بیمار را پردازش و تجزیه و تحلیل کند تا پیش بینی های دقیقی ارائه دهد و درمان شخصی را برای نتایج بهتر توصیه کند.

کسب و کار و تولید از اتوماسیون در هر زمینه، از تشخیص تقلب، ارزیابی ریسک و تحلیل روند بازار گرفته تا ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی در خطوط تولید، سود می‌برند. سیستم‌های هوش مصنوعی همچنین می‌توانند خرابی تجهیزات را قبل از وقوع پیش‌بینی کنند و ناهنجاری‌ها را در الگوهای ترافیک شبکه  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان شناسایی کنند و تهدیدات امنیت سایبری را شناسایی کنند. و در خرده فروشی، هوش مصنوعی مدیریت موجودی، تجارب خرید شخصی، ربات‌های گفتگو را برای کمک به مشتریان و تجزیه و تحلیل ترجیحات مشتری، افزایش فروش از طریق تبلیغات هدفمند بهتر ارائه می‌دهد.

هوش مصنوعی آموزشی شامل سیستم‌های آموزشی هوشمندی است که با نیازهای دانش‌آموزان سازگار است و بازخورد و راهنمایی مناسب ارائه می‌کند. هوش مصنوعی همچنین درجه بندی خودکار، ایجاد محتوا و شبیه سازی های واقعیت مجازی را ارائه می دهد.

هوش مصنوعی حمل و نقل جریان ترافیک را بهینه می کند، نیازهای تعمیر و نگهداری را پیش بینی می کند و لجستیک را در شرکت های حمل و نقل بهبود می بخشد، در حالی که در کشاورزی می تواند عملکرد محصول را بهینه کند و هدر رفت منابع را کاهش دهد. فناوری هواپیماهای بدون سرنشین شرایط خاک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  را نظارت می کند، بیماری های محصول را شناسایی می کند و نیازهای آبیاری را ارزیابی می کند و سیستم های هوش مصنوعی می توانند استفاده کارآمد از آفت کش ها و مدیریت محصول را توصیه کنند.

سرگرمی: با تجزیه و تحلیل تنظیمات برگزیده کاربر، هوش مصنوعی می تواند فیلم، موسیقی یا کتاب را توصیه کند. واقعیت مجازی و افزوده محیط های سرگرمی همه جانبه ای را ایجاد می کنند. CGI واقعی و هوش مصنوعی «جلوه‌های ویژه» تجربه بصری فیلم‌ها و بازی‌ها را افزایش می‌دهد.

حاکمیت و مقررات هوش مصنوعی

با افزایش ادغام در صنایع مختلف، اهمیت تضمین کیفیت و قابلیت اطمینان نرم افزار هوش مصنوعی را نمی توان نادیده گرفت. با وجود خطرات موجود، هوش مصنوعی همچنان از فقدان  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مقررات رنج می برد. اینجاست که استانداردهای بین المللی می توانند کمک کنند.

 

استانداردهایی مانند استانداردهایی که توسط ISO/IEC JTC 1/SC 42 در زمینه هوش مصنوعی ایجاد شده است، نقشی اساسی در پرداختن به توسعه اخلاقی و مسئولانه و استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی ایفا می‌کنند. آنها به پر کردن شکاف‌ها در مقررات کمک می‌کنند و به تصمیم‌گیرندگان و سیاست‌گذاران ابزارهایی برای ایجاد داده‌ها و فرآیندهای منسجم و قابل حسابرسی می‌دهند.

 

سیستم های مدیریت هوش مصنوعی ISO/IEC 42001

 

ISO/IEC 23894 AI – راهنمای مدیریت ریسک

 

چارچوب ISO/IEC 23053 برای سیستم های هوش مصنوعی با استفاده از ML

 

این استانداردها می توانند ارزش بلندمدتی را برای یک کسب  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و کار، به ویژه در زمینه هایی مانند گزارش زیست محیطی، به ارمغان بیاورند. استانداردها باعث ایجاد اعتبار نزد ذینفعان می شود و از طریق همسویی با مقررات و ابزارهای حاکمیتی موجود، اطمینان حاصل می کند که مزایای هوش مصنوعی بر خطرات مربوطه بیشتر است.

 

هوش مصنوعی چگونه دنیای ما را تغییر خواهد داد؟

همانطور که پیچیده تر می شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که هوش مصنوعی روش کار و زندگی ما را متحول کند. علاوه بر بسیاری از کاربردهای ذکر شده در بالا، هوش مصنوعی نقش مهمی در رسیدگی به چالش‌های جهانی و سرعت بخشیدن به جستجوی راه‌حل‌ها خواهد داشت.

 

اما پیامدهای اخلاقی هوش مصنوعی در کنار آن توسعه خواهد یافت. همانطور که هوش مصنوعی قدرتمندتر و فراگیرتر می شود، باید اطمینان حاصل کنیم که به طور مسئولانه توسعه یافته و استفاده می شود و مسائل مربوط به تعصب، حریم خصوصی و شفافیت را مورد توجه قرار می دهد. برای دستیابی به این مهم، آگاه ماندن و Artificial intelligence in plain language for children  فعال بودن در شکل دادن به توسعه آن، برای ساختن آینده ای که برای همه مفید و اخلاقی باشد، بسیار مهم است.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نکته تحریریه: مشاور فوربس ممکن است از فروش های ایجاد شده از  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان پیوندهای شریک در این صفحه کمیسیون دریافت کند، اما این بر نظرات یا ارزیابی ویراستاران ما تأثیری ندارد.

هوش مصنوعی (AI) چیست و چگونه کار می کند؟

حدود چند سال پیش، اگر قصد سفر به گوا را داشتید و می‌خواستید آب‌وهوا یا بهترین مسیر یا هر سؤال مهم دیگری را بدانید، ممکن است لازم باشد از کسی که قبلاً آنجا بوده است بپرسید تا پاسخ‌ها یا دستورالعمل‌های دقیق را بدهد. اما، اکنون ما در دنیای هوش مصنوعی زندگی می کنیم، جایی که تک تک اطلاعات را می توان در عرض چند ثانیه دریافت کرد. با این همه فناوری پیشرفته، تشخیص صدا یا گفتار مجهز به هوش مصنوعی، نقشه‌های گوگل،  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ماشین‌های خودران، بدون شک «هوش مصنوعی» یا «AI» زندگی ما را بسیار ساده‌تر از آنچه می‌توانیم تصور کنیم چند سالی کرده است. پیش.

 

از لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید، گوشی‌تان را چک می‌کنید یا سریال‌های توصیه‌شده نتفلیکس را تماشا می‌کنید، هر روز زندگی‌تان به بهترین شکل از هوش مصنوعی استفاده می‌کنید.

 

بنابراین، معنای واقعی هوش مصنوعی یا AI چیست، مزایای آن چیست هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  و در واقع چگونه در دنیای واقعی کار می کند؟ این خواندن همه چنین پاسخ هایی را دارد.

 

هوش مصنوعی (AI) چیست؟

هوش مصنوعی شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که وظایفی را با کمک ماشین‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی مختلف، با یا بدون عملکردهای شناختی یا نظارت انسان انجام می‌دهد - مانند تفسیر گفتار، بازی کردن و شناسایی الگوها.

 

به طور کلی، هوش مصنوعی نشان دهنده یک ماشین کامپیوتری با هوش در سطح انسانی است که دارای انواع توانایی های شناختی است که به طور خاص برای انجام وظایف مختلف برنامه ریزی شده اند.

 

برخی از نمونه‌های رایج هوش مصنوعی که ما در زندگی  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان روزمره خود از آنها استفاده می‌کنیم عبارتند از:

 

سیری، الکسا و دستیاران هوشمند دیگر

نقشه های گوگل

چت ربات های زنده

ماشین های خودران

بازی های ویدئویی تعاملی

سنسورها و دستگاه های پوشیدنی

حسگرهای زیستی برای اهداف پزشکی

مشاوران رباتیک برای معاملات سهام

هوش مصنوعی هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

هدف علم هوش مصنوعی ایجاد یک سیستم کامپیوتری است که بتواند رفتار انسان را به گونه‌ای مدل‌سازی کند که در نتیجه بتوان از آن برای حل مسائل پیچیده با کمک فرآیندهای تفکر انسان‌مانند استفاده کرد. سیستم‌های هوش مصنوعی با ادغام مجموعه‌های حجیم از داده‌ها با الگوریتم‌های پردازش هوشمند کار می‌کنند و چندین کار را هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  به سرعت در زمان بسیار کمی انجام می‌دهند.

 

برای این منظور، هوش مصنوعی با ابزارهای اصلی مانند «یادگیری ماشینی» و «یادگیری عمیق» نیرو می گیرد و وظایف داده شده را تقریباً به روشی مشابه ذهن انسان انجام می دهد.

 

یادگیری عمیق به نوعی از یادگیری ماشینی اشاره دارد و یادگیری ماشینی زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی است که بیشتر پایه و اساس هوش مصنوعی را تشکیل می دهد.

 

یادگیری ماشینی (ML): به کاربرد خاصی از هوش مصنوعی اشاره دار هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د که به سیستم‌ها یا برنامه‌های کامپیوتری اجازه می‌دهد به طور خودکار درک کنند و نتایج را بر اساس تجربه نشان دهند. الگوریتم ML بر روی داده های تغذیه شده کار می کند و از تکنیک های آماری مختلفی استفاده می کند که به هوش مصنوعی اجازه می دهد الگوهای مختلف را در داده ها کشف کند و در نتیجه نتایج کار را گسترش دهد.

 

یادگیری عمیق (DL): یادگیری عمیق شکلی از یادگیری ماشینی است که از شبکه های عصبی مصنوعی برای پردازش اطلاعات و در نتیجه یافتن استنتاج یا نتایج استفاده می کند. نوع خاصی از یادگیری ماشینی که به هوش مصنوعی اجازه می دهد با پردازش داده ها یاد بگیرد و بهبود یابد. یادگیری عمیق از شبکه‌های عصبی مصنوعی استفاده می‌کند که شبکه‌های عصبی بیولوژیکی در مغز انسان را برای پردازش اطلاعات، یافتن ارتباط بین داده‌ها و استنتاج یا هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  نتایج مبتنی بر تقویت مثبت و منفی استفاده می‌کند. ما در مقاله خود بیشتر در مورد "یادگیری عمیق" بحث خواهیم کرد.

 

از سوی دیگر، «شبکه‌های عصبی» مانند شبکه‌هایی از نورون‌های موجود در مغز انسان عمل می‌کنند، که به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد مجموعه‌های داده بسیار بزرگی را پردازش کند و به ماشین اجازه می‌دهد تا در ترسیم مراجع، ایجاد اتصالات و وزن دادن ورودی‌ها «عمق» پیش برود. نتایج.

 

به غیر از ML و DL، سیستم‌های هوش مصنوعی به رباتیک، مهارت‌های محاسباتی شناختی، پردازش زبان و بینایی کامپیوتری نیاز دارند که به مدل‌های رایانه‌ای اجازه می‌دهد تا نحوه عملکرد مغز انسان را در حین انجام یک کار پیچیده تقلید کنند.

 

منظور شما از یادگیری عمیق هوش مصنوعی چیست؟

یادگیری عمیق جزء بسیار مهم و حیاتی هوش مصنوعی است که شامل هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  داده های آماری و یادگیری پیش بینی می شود. این زیرشاخه ای از یادگیری ماشین است که از شبکه های عصبی برای شبیه سازی رفتار مغز انسان استفاده می کند. شبکه های عصبی توسط عملکرد مغز انسان تحریک می شوند و از مقادیر زیادی داده تشکیل شده اند که به صورت بدون نظارت یا نیمه نظارت کار می کنند.

 

مدل‌های مبتنی بر یادگیری عمیق می‌توانند مستقیماً از این داده‌های تغذیه شده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  دریافت کنند، بنابراین چنین مدل‌هایی برای کارهایی مانند تشخیص تصویر، تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی مناسب هستند.

 

یادگیری عمیق از داده های برچسب زده شده برای طبقه بندی یا انجام محاسبات دقیق استفاده می کند، که ممکن است به نوعی مداخله انسانی نیاز داشته باشد، یعنی قرار دادن آن داده ها به درستی Artificial intelligence in plain language for children . بنابراین، یادگیری عمیق می تواند t



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

6 علوم کامپیوتر و STEM و اینکه روش های کمی بیشترین استفاده را در هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  تحقیقات مبتنی بر شواهد داشتند. Huang (2021) بیان می کند که به دلیل طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، دوقلوسازی دیجیتال به عنوان یکی از ده نوآوری برتر فناوری در زمان های اخیر ظاهر شده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  است. اهمیت و پتانسیل تحقیقاتی دوقلوی دیجیتال با ادغام تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و تکنیک های هوش مصنوعی/یادگیری ماشین (AI-ML) که احتمالات جدید و مشکلات جالبی را ارائه می دهد، بیشتر می شود. مدل های علمی متعددی تا به امروز در رابطه با این موضوع در حال توسعه توسعه یافته و به اجرا گذاشته شده است. با این حال، ارزیابی جامعی از دوقلوی دیجیتال وجود ندارد که دانشگاه و کسب و کار را به سمت پیشرفت‌های بعدی هدایت کند، به‌ویژه ارزیابی که بر عملکرد هوش مصنوعی و داده‌های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  بزرگ تمرکز دارد. بنابراین اهمیت داده های بزرگ و AI-ML در توسعه دوقلوهای دیجیتال (DTs) یا سیستم های مبتنی بر DT برای انواع کاربردهای صنعتی در این مقاله برجسته شده است. کلهر (2021) بیان می کند که این مقاله پتانسیل هوش مصنوعی را به عنوان روشی برای آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم با هدف کمک به معلمان در افزایش نتایج اجتماعی و تحصیلی ASC بررسی می کند. استفاده از چارچوبی برای ثبت دقیق چنین تعاملاتی و انجام تجزیه و تحلیل کیفی برای آشکار کردن روندهای کلیدی در مشاهدات جمع آوری شده، مانند تأثیر طولانی مدت تاکتیک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  های ارتباطی معلم بر واکنش های دانش آموزان، می تواند به کشف این الگوها کمک کند. علاوه بر این، تکنیک‌های یادگیری ماشینی طولانی‌مدت با پیش‌بینی واکنش‌های دانش‌آموزان بر اساس نحوه تعامل معلمان با محیط‌های کلاس درس و در رابطه با ویژگی‌های دانش‌آموز توسعه داده شد. تجزیه و تحلیل این مطالعه که بر روی نمونه ای از 5460 تعامل رمزگذاری شده بین معلمان و هفت کودک استوار بود، بهره وری متنوع راهبردهای ارتباطی مختلف را روشن کرد و پتانسیل این روش را برای ایجاد پیشرفت در زمینه آموزش اوتیسم نشان داد. Rathore (2021) بیان می کند که این مقاله ادعا می کند که در طول 25 سال گذشته، هوش مصنوعی در آموزش دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. گفته می شود زمانی که هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  ما به گذشته خود فکر می کنیم و آینده خود را بررسی می کنیم، دو نگرانی کلیدی ایجاد می شود: قدرت ما چیست و چه فرصت های جدیدی در پیش روی ما است؟ برای شناسایی شرایط محوری و معمولی که در حوزه هوش مصنوعی رخ می‌دهد، 47 مقاله از تاریخ مجله در طول سه سال مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همچنین پیشنهاد می شود که از دو رشته تحقیقاتی همزمان برای تأثیرگذاری بر تحصیل در 25 سال آینده استفاده شود. اولین رویکرد، رویکرد توسعه ای است که بر به روز رسانی فناوری ها و حوزه ها و در عین حال حفظ روابط نزدیک معلمان با دانش آموزان در کلاس درس تمرکز دارد. موضوع دوم بر فرآیند تکامل متمرکز بود و او بیان می‌کند که دانش‌آموزان باید از فناوری فعلی برای قدردانی از سنت‌ها و آرزوهای هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خود استفاده کنند. در 25 سال گذشته، فناوری ai در دانشگاه ها با توسعه سیستم هایی که به اندازه تدریس خصوصی یک به یک موفق هستند، اولویت بالایی برای یافتن پاسخ به دو موضوع اصلی قرار داده است.

7 لوئیس، S.C. (2020) بیان می کند که روش هایی که در آن انسان با هوش مصنوعی ارتباط برقرار می کند، به طور موثر توسط نظریه ارتباطات به عنوان ارتباط شناسایی نمی شود. برای از بین بردن این موضوع، مقاله به تفاوت‌های بین هوش مصنوعی ارتباطی و فناوری‌های قبلی اشاره می‌کند و این ارتباط را ارتباطات ماشین انسانی می‌نامد. این تحقیق بر روی موارد زیر انجام شده است: 1. ابعاد کارکردی که از طریق آن افراد دستگاه ها و برنامه های کاربردی را به عنوان ارتباط دهنده درک می کنند. 2. پویایی رابطه ای که از طریق آن افراد خود را با دیگران و فناوری ها مرتبط هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  می کنند. 3. مفاهیم متافیزیکی که مرزهای انسان، ماشین و ارتباطات را مشخص می کند. Gollatz، K. (2018) بیان می کند که رشته ارتباطات از نظر تاریخی فناوری جدید را با تکامل این نوآوری ها به یک رسانه تعامل اجتماعی و تبادل پیام معرفی می کند. این مقاله جهت گیری مجدد و بازسازی مهم مطالعات ارتباطی را مورد بحث قرار می دهد تا چالش ها و فرصت های معرفی شده توسط هوش ماشینی، سیستم تصمیم گیری مستقل و دستگاه های هوشمند را در بر گیر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د. با رشد ارتباطات کامپیوتری (CMC) در نیمه دوم قرن بیستم، این انتقال به وضوح قابل مشاهده است. این ساختار، اگرچه لزوماً نادرست نیست، اما این واقعیت را نادیده می‌گیرد که برخلاف پیشرفت‌های فناوری قبلی، رایانه‌ها نیز موقعیت مشارکت‌کننده در مبادلات ارتباطی را اشغال می‌کنند. در CMC Artificial intelligence in plain language for children ، کامپیوتر به طور مشابه با یک کانال خنثی انتقال پیام و ابزار تعامل انسانی درک و بررسی می شود. پورا



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویس به چه معناست؟

برنامه نویس فردی است که با دادن دستورالعمل های برنامه نویسی بلوکی  برنامه نویسی خاص به کامپیوتر، نرم افزار یا برنامه های کاربردی را می نویسد/ ایجاد می کند. اکثر برنامه نویسان پیشینه محاسباتی و کدنویسی گسترده ای در چندین زبان برنامه نویسی و پلتفرم دارند، از جمله زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL)، پرل، زبان نشانه گذاری توسعه پذیر (XML)، PHP، HTML، C، C++ و جاوا.

 

آگهی ها

یک برنامه نویس همچنین ممکن است در یک یا چند برنامه نویسی بلوکی  زمینه محاسباتی مانند پایگاه داده، امنیت یا نرم افزار / سیستم عامل / موبایل / توسعه وب تخصص داشته باشد. این افراد در توسعه فناوری کامپیوتر و حوزه محاسبات نقش اساسی دارند.

 

Techopedia برنامه نویس را توضیح می دهد

یک برنامه نویس ممکن است در تنظیمات مختلفی کار کند، از شرکت های  برنامه نویسی بلوکی کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات، و در هر یک از اجزای مربوط به برنامه نویسی سیستم، از جمله:

 

یک برنامه نویس بر اساس مشخصات ارائه شده توسط یک تحلیلگر سیستم یا برنامه نویس ارشد کار می کند. پس از تکمیل طراحی برنامه، یک برنامه نویس طرح را به یک سری کد یا دستورالعمل تبدیل می کند که کامپیوتر می تواند اجرا و اجرا کند و از یک زبان برنامه نویسی خاص و پلتفرم های مورد نیاز استفاده می کند برنامه نویسی بلوکی . پس از تبدیل طرح به کد، یک برنامه نویس کد را اجرا می کند و به دنبال اشکال و خطا می گردد.  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اگر برنامه نویسی خطاهای کد را پیدا کند، اصلاحات مناسب اعمال می شود و برنامه دوباره اجرا می شود. برنامه نویس سعی می کند تا کد را از طریق یک فرآیند آزمون و خطا کامل کند تا به سطح خطای قابل قبولی برسد و این روند را در طول عمر برنامه ادامه می دهد، برنامه نویسی بلوکی  زیرا نرم افزارها و برنامه ها هرگز واقعاً کامل یا کامل نمی شوند.

 

 

 

خط مشی تحریریه Techopedia بر ارائه محتوای کاملاً تحقیق شده، دقیق و بی طرفانه متمرکز است. ما استانداردهای سخت گیرانه منبع یابی را رعایت می کنیم، و هر صفحه توسط تیم متخصصان برتر فناوری و ویراستاران کارکشته بررسی می شود. این فرآیند یکپارچگی، مرتبط بودن و ارزش محتوای ما را برای خوانندگان تضمین می کند.

 

برچسب ها

زبان های برنامه نویسی و توسعه نرم افزار

 

 

مارگارت روس

کارشناس فناوری

مارگارت یک نویسنده و معلم فنی برنده جایزه است که به دلیل توانایی خود در توضیح موضوعات فنی پیچیده برای مخاطبان تجاری غیر فنی شناخته شده است. در طول بیست سال گذشته، تعاریف IT او توسط Que در دایره‌المعارفی از اصطلاحات فناوری منتشر شده است و در مقالات نیویورک تایمز، مجله تایم، یو‌اس‌ای تودی، ZDNet، مجله PC و مجله Discovery ذکر شده است. او در سال 2011 به Techopedia پیوست. ایده مارگارت برای یک روز سرگرم کننده این است که به متخصصان فناوری اطلاعات و تجارت کمک می کند تا به زبان های بسیار تخصصی یکدیگر صحبت کنند.

 

همه مقالات مارگارت روس

چرا به تکوپدیا اعتماد کنیم؟

ما از یک خط مشی تحریریه سختگیرانه حمایت می کنیم که بر دقت واقعی، ارتباط و بی طرفی تمرکز دارد. محتوای ما که توسط کارشناسان برجسته صنعت ایجاد شده است، توسط تیمی از ویراستاران باتجربه بررسی می شود تا از مطابقت با بالاترین استانداردها در گزارش و انتشار اطمینان حاصل شود.

افشای

محبوب ترین اصطلاحات

زبانهای برنامه نویسی

فایل JAR (فایل جار)

فایل JAR چیست؟ یک فایل JAR (.jar) یک محفظه منطقی برنامه نویسی بلوکی  است که تمام قسمت های ضروری یک ...

 

توضیح کامل

عکس مارگارت روس

MARGARET ROUSE کارشناس فناوری

 

آگهی ها

زبانهای برنامه نویسی

ارزش نگهبان

ارزش سنتینل چیست؟ یک مقدار نگهبان یBlock programming ک مقدار داده از پیش تعریف شده است که در p کامپیوتر استفاده می شود



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()